czwartek, 6 sierpnia 2015

Wyniki CANDY i... mała katastrofa...

Witajcie serdecznie!!!!
Długo mnie tutaj nie było... bo:
1. był urlop...
2. mój laptop napił się kawy, a tym samym odłączył mnie od świata... i nie wiem kiedy będę miała nowy sprzęt...

OGŁASZAM WSZEM I WOBEC

CANDY WYGRAŁA 

NEGATYFFFKA, prowadząca blog http://negatyfffka.blogspot.com/

poproszę o adresik:
kasiaagb@tlen.pl

P.S. Trochę się u mnie dzieje, ale z powodu awarii sprzętu tylko okazjonalnie mogę dorwać się do komputera.
Cierpliwie czekam na nowy nabytek.

pozdrawiam 
Kasia

8 komentarzy:

  1. Dzięki za zabawę. Koleżance gratuluję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Kasiu to sobie narobiłaś ambarasu. ja bym sie chyba zapłakała na smierć, a tez jadam i pijam przy lapku :-)
    Powodzenia i czekam na Twój powrót
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłą zabawę współczuję nieszczęścia z laptopem, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni oraz dziękuję za miłą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. UUUU ale jestem szczęściara:) Już wysyłam maila i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia