sobota, 28 lutego 2015

Ściereczka z koronką

Witajcie Kochani!!!
Kilka dni mnie nie było... szkolenie sie skończyło więc będę bywać częściej!

Na wstępie przypomnę, że dziś ostatni dzień mojego CANDY - serdecznie zapraszam!!!!

Dzisiaj nie będę oryginalna. Pokażę Wam kolejną ściereczkę krzyżykowo - koronkową. 
Zawsze byłam zwolennikiem praktycznych prezentów, dlatego takich drobiazgów wyrabiam wyjątkowo dużo.

 Wzór kilkakrotnie wyrabiany, tylko kolor kanwy się zmienia.




Moją prezentową ścireczkę zgłaszam na wyzwanie


pozdrawiam serdecznie

P.S. Jeszcze wyrabiam jaja - nie długo pokażę!

Kasia

10 komentarzy:

  1. Super, tez lubię praktyczne prezenty. Fajny jest ten wzorek .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ściereczka, rzeczywiście - piękny i praktyczny upominek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Praktyczny upominek , też takie lubię, tylko jak tu tknąć taką ślicznotę. Pozdrawiam serdecznie Magda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny , i praktyczny upominek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyszyte! Zazdroszczę cierpliwości :) Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna i praktyczna praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna....i bardzo precyzyjna praca, Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges!

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja też bardzo lubię praktyczne prezenty :) Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia