niedziela, 22 lutego 2015

Prezenty i Liebster Award

Witajcie Kochani!!!

Dzisiaj chwalę się!!!!!!!!! A co!!!!! Czasami trzeba!!!!!

Niedawno odgadłam zagadkę na blogu u Dusi.
A była bardzo trudna - nalezało odgadnąć ile ptaszków skryło się między gałęziami na drzewie i z którego okna jej domku zostało zrobione zdjęcie.
Zajrzyjcie do niej koniecznie - Danusia ma piękny ogród i umie wyczarować przepiękne ozdoby.
Tak więc zostałam posiadaczką kilku niebanalnych dodatków - z których jestem baaaaardzo zadowolona. Dawno nikt nie sprawił mi takiej radości. Wyszystko perfekcyjnie wykonane.
Zobaczcie:


Śliczny igielnik w kształcie kapelusza (już został użyty!)


 Misternie wydziergane jajo i kurka wielkanocna


Cudna zawieszka - łapacz snów i porcelanowy ptaszek z serduszkiem



A teraz - jedno z trudniejszych zadań jakie otrzymałam od ArtAleksandy
Ola nominowała mnie do Liebster Award.
Zawsze z wielką ciekawością czytałam Wasze odpowiedzi na pytania. Myślę, że jest to dobra forma poznawania sie w świecie wirtualnym, więc  prezentuje odpowiedzi na pytania:

1. Opisz siebie w kilku słowach.
Hm…jestem babeczką w średnim wieku, zapracowaną ale dosyć zorganizowaną. Lubię w życiu mieć cel i plan. Nie lubię sie wyróżniać. Poza tym straszny ze mnie nerwus.
2. Dlaczego zdecydowałaś/eś się pisać bloga?
Oczarował mnie świat blogów, ich właściciele to bardzo życzliwi, otwarci i pomocni ludzie. Pomyślałam sobie, że nie jestem taka ostatnia i tez mogę pokazać co potrafię, a przy okazji świetnie się bawić. Obecnie blog jest dla mnie terapią od spraw zawodowych. Tutaj ładuję akumulatory i spełniam się w zupełnie innej czasoprzestrzeni.
3. Kawka czy herbatka?   
Kawkę (a raczej napój kawowy, bo rozpuszczalną) – z mlekiem i cukrem piję rano – do śniadania i w pracy z koleżankami podczas przerwy. Herbatka… owszem, ale czarna, z cytrynką i cukrem. Ale najbardziej ze wszystkich napitków lubię colę.
4. Twoje ulubione potrawy
Ulubione potrawy to te, których nie muszę sama przyrządzać. Lubię wszystko oprócz zup mlecznych, jogurtów, kisielu, budyniu i galaretki.
Jednak nie mam niczego szczególnego. Wyjątkowym smakiem darzę wszystkie potrawy jednogarnkowe.
5. Jakby wyglądał Twój idealny dzień?
Ha, ha, ha, idealny dzień???? Cały dzień w łóżku z dobrą książką, w międzyczasie masaż relaksacyjny, lampka wina, wykwintny obiad….
6.  Filmy w kinie czy w domu na kanapie?
Bardzo lubię kino. Nie przeszkadza mi wyprawa ponad 100 km aby zobaczyć dobry film. Klimatu kina, popcornu i coli nic nie jest mi w stanie zastąpić. W domu na kanapie… też może być, ale jak to się mówi – szału nie ma, ponieważ nie jestem amatorem i wielbicielem telewizora.
7. Czy masz jakiś ukryty talent?
OOO kurde, ukryty talent…. noooo mam! Właśnie nie dawno odkryłam, że umiem fugować i silikonować spoiny, stosować gładź szpachlową i szpachlować ściany jak prawdziwy zawodowiec.
8. Co poprawia Ci humor?
Humor poprawiają mi zakupy „do domu”. Uwielbiam drobiazgi, dekoracje, tekstylia i drobne mebelki.
9. Ulubione kolory:  to wszystkie odcienie niebieskiego, szarości, brązy i beże.
10. Gdzie w podróż marzeń?
W podróż marzeń wybrałabym się w rejs po Morzu Śródziemnym z opcją zwiedzania miast portowych w Europie, Azji i Afryce.
11. Twoje życiowe motto..
Moje motto chyba jest straszne, ale ja niestety tak mam. Nie cierpię półśrodków dlatego:
„jak cos robisz – rób to najlepiej jak potrafisz! Jeśli byle jak – nie rób wcale i nie kompromituj się”.
Co nie oznacza, że nie próbuję i wcale nie jestem idealna.

I na koniec - ja...


pozdrawiam serdecznie
Kasia

8 komentarzy:

  1. Kasieńko, jakże milutki ten Twój dzisiejszy post. Prezencik cudowny, ale odpowiedzi na pytania w nominacji pozwoliły przybliżyć jeszcze bardziej Twoją osobowość.
    Miłej niedzieli, pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Cię poznać Kasiu tak z wyglądu jak i charakteru - Jesteś po prostu Babka z charakterem i tak trzymaj , Jeszcze bardziej cieszy mnie fakt ,ze trafiłam z upominkami , dziękuję za miłe słowa pozdrawiam Dusia [ szykuję kolejną zabawę - zapraszam]

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu strasznie sie ciesze , że mogłam Cię zobaczyć :-) I poznać. Zdecydowanie nadajemy na tych samych falach .Bardzo fajnie wyglądasz na tej fotce.
    A prezenciki dostalaś śliczne .
    Spokojnego tygodnia Ci zyczę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... długo zwlekałam z odpowiedziami na pytania, bo musiałam sie oswoić z wizja opublikowania zdjęcia. Nie cierpię zdjęć i bardzo rzadko je upubliczniam. I... strasznie sie tego bałam.

      Usuń
  4. Kasiu, fajnie się ,,odkryłaś" dzięki tej nominacji;) Przynajmniej Cię poznałam ,,od podszewki":) No i zobaczyłam Cię! A imię Kasia, zawsze kojarzy się z małą dziewczynką;) No i chyba się nie pomyliłam, prawda? Gratuluję fantastycznych upominków i pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super odpowiedzi i fajnie że to zdjęcie na końcu dodałaś :)))) Pozdrawiam cieplutko !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej ( tyle wspaniałości ) :)
    Bardzo ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje wspaniałych prezentów!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia