sobota, 17 maja 2014

Patchworkowy pled gotowy

Witajcie z zimnej i deszczowej Puszczy Piskiej.
Pada, wieje, Słońca brak.... no i dobrze - przynajmniej moge w domu coś porobić (hihihi).
I dokończyłam - nie bedzie to narzuta, tylko mój osobisty, prywatny pled. Dlaczego? Ponieważ jest mi zawsze zimno. Dzieci i mąż na krótki rękaw, a ja pod kocem i w skarpetach....




I druga literka na poduchę gotowa (zostały jeszcze dwie)

 Spiesze się z hafcikami, ponieważ nie mogę się doczekać poduszkowej oprawy.

pozdrawiam Kasia


10 komentarzy:

  1. Fantastyczna praca , Taki pledzik w osobistym wykonaniu ,chylę czoła,

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu po pierwsze chciałam Ci bardzo podziekować za głosik na moja ramkę !!! Po drugie pledzik jest śliczny wtakich cieplutkich kolorkach, Bedzie Ci pod nim na pewn ciepło. A te literki na podusie są świetne , też bym już zobaczyła efekt koncowy :-)
    Pozdrawiam serdecznie z deszczowej opolszczyzny !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny jest ten pled - zazdroszczę talentu do szycia :)
    A te haftowane literki są po prostu fantastyczne!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie się cieszę, że moje prace Wam się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że jesteście i zaglądacie do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pled wyszedł Tobie znakomicie ! Na prawde swietna robota ! A o literce haftowanej juz nie wspomne :) Bardzo lubie ogladac Twoje prace Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały, wspaniały , na deszczowe , zimne popołudnia, a haft super, super , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobnie jak Ty :))... zawsze marznę :) w nocy śpię pod kołdrą i kocem, kiedy Maż się odkrywa :)) Pled piękny, gratuluję dzieła :)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no, piękny pled :) a w połączeniu z tym cudownym bujanym fotelem, to już w ogóle bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za miłe komentarze! Aż mormalnie chce się szyć!!! Bo domownicy uważają, że taka matka to norma - nic specjalnego, a nawet dziwadło jakieś - zamiast iść do sklepu i kupić...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia