środa, 23 kwietnia 2014

Sezon ogrodowy rozpoczęty...

Witajcie po świętach!
Pogoda coraz ładniejsza - wiecej słońca, wyższe temperatury... już dłużej nie można odwlekać prac w ogrodzie. Wczoraj pierwsze koszenie trawnika i czas na pielenie (ech, tylko ten leń trochę przeszkadza!).
Póki co chodzę, oglądam, planuję (od czego zacząć robotę).
Wiosna już jest! Zresztą sami popatrzcie:




Tutaj domek ogrodowych skrzacików w dębie:

Na grilowanie jeszcze za wcześnie, ale wszystko już gotowe:

pozdrawiam wiosennie i ogrodowo
Kasia

4 komentarze:

  1. Ślicznie u Ciebie. U mnie też wiosna pełną parą.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez w koncu musze sie zabrac za swoj ogrod jakos wreszcie bo chwastami zarosne w ogorodku :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Także nie mogę się już doczekać jak zacznie się sezon na ogród, gdyż ja bardzo lubię takie prace ogrodnicze. Mam już nawet zamówione nowe preparaty od http://www.substral.pl/ więc wiem, że teraz wszystko będzie wykonane z najwyższą klasą.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia