sobota, 8 marca 2014

ANIOŁEK W ZEGARKU

Witam serdecznie zwłaszcza Panie w "tym" wyjątkowym dniu.

Ostatni tydzien był bardzo pracowity. Gardło wysiadło, głos uciekł do ciepłych krajów, więc zwolnienie. Dobrze, że ręce zdrowe to poszalałam! 
Zacznę od ostatniej robótki. Był sobie zegar, ale się zepsuł. Siostra chciała wyrzucić, ale przezorny szwagier wymontował mechanizm i obudowę schował, sądząc że ja się z niej bardzo ucieszę. Ech, jak ja go lubię za takie pomysły....

I mam śliczną metalową ramkę, do której wyszyłam krzyżykami aniołka. Kremowa kanwa + fioletowa mulina. Efekt nie rzucił mnie na kolana, ponieważ powinnam była wyszywać grubszą nitką. Ale wymiana obrazka na nowy trwa chwilkę, to wyszyję sobie kika innych na podmiankę.
 Póki co zobaczcie co wyszło i krytykujcie:





P.S. Zachęcam Was do obejrzenia prac Siódemkowego Wyzwania u Danusi - "DZIURA" i wzięcia udziału w głosowaniu. Wszystkie prace są fantastyczne (ja miałam pokaźny orzech do zgryzienia i do pomocy wkroczyła córka)!



 pozdrawiam Kasia

1 komentarz:

  1. Pomysł z zegarem świetny! Zupełnie zmienił swój charakter i jest bardzo oryginalną dekoracją. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia